tirsdag 14. september 2010

Stuen min.

Her kommer noen bilder fra stuen min.Skjermen på denne lampen er og ei venninne som har laget,å tenk at jeg da fikk den.Det er kjekt med gavmilde venner.
Alle de plantene du ser i vinduet der oppe er borte vekk. Prøver egentlig og ha minst mulig for jeg kan ikke fordra småfluer. hva skal man spraye på lissom?
Dette er egentlig i spisestuen. men sitter mye her og betrakter   det som ei stue nr.to.Husker da jeg skulle finne bord til denne kroken ,ja jeg har prøvd det meste ,men ingen slo den geniale gratis ideen. Var på kafe` umami i mosjøen og der hadde hun en kabeltrommel til bord.
Tenk at det skal være så kjedelig å male.Det er noe av det gørreste jeg vet om,men jeg har jo så lyst på en hvit sjenk. Har gitt "Handyman" ett hint men tror ikke han var så veldig interessert,han skulle jobbe med innkjørselen sa han.(sukk).    Tvstuen kunne trengt en ny sofa ,det betyr vell at vi sitter der

mye, å det kan jo tenkes.Er det ikke greys anatomi,så er det en eller annen form for svensk serie og det digger jeg.(Johan Falk,Uskyldig dømt o.l) 
                                                                                     Klemz xtine

1 kommentar:

  1. Hei Kristine
    Kjempefin blogg du har!
    Skal følge med på dine spennende prosjekt.
    Klem Ann Kristin fra Sunnmøre

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.