fredag 24. september 2010

Kjøkkenet på hytta skal males.

Denne helgen skal jeg opp på hytta og male kjøkkeninnredningen, og gleder meg veldig til det. Det er jo sånn at jeg har fått tillatelse fra svigerfar å male(vi leier jo til dem),men han vet jo ikke hvilken farge.Kan vell hende han angrer seg når han ser den søte blåfargen jeg har valgt.Valget av farge er etter ett innblikk i hjemmet til Ellen Ørnes,og hennes kjøkken.Heldigvis er det ikke verdens største kjøkken så skulle det nå bli feil så kan jeg vell bare endre farge.(jeg er jo glad i å male).Veggene på hytta er trehvite så de skal også gjøres noe med ,men er usikker om jeg skal beise de i drived eller male de hvite.Det blir jo litt mer hytte hvis jeg beiser og beholder litt tre.Samtidig blir det lyst å Fint med hvitt? Jeg må iallefall male soverommet hvitt,det må jo få en ny farge når det blir dobbelt størelse av dette.Nå kunne jeg trengt ett par tips angående resten av hytta.På bilde  nedenfor ser du innredningen uten dører, og mye rot. Kunne aldri ha hatt slik åpen hylleløsning som mange har,synes det er rålekkert,men har alt for mye i skapene mine.En annen ting til dere med disse vakre hyllene,må dere ikke tørke støv av kopper og kar hver dag?Det er iallefall Veldig lekkert.

                 Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.