torsdag 23. september 2010

Jeg er ikke gal.

Høsten er som sagt kommet for fullt,og hjemme i stua mi har "nickinyfiken" funnet seg til rette oppi en trollhassel.Synes han var veldig søt der han satt.Over til helt nå annet nå er det egentlig slik at jeg ikke kan spise epler (allergi),men de norske røde Gud så gode. Jeg er så dårlig i magen om dagen,men klarer ikke motstå fristelsen,bare hiver innpå så det romler i magen. Vell,vell  sånn er det nå bare. Små ritzkjeks går ned på høykant her i huset,så det er ikke lenge de blir fremme.Niklas bare elsker de,+ alle andre også.Å det er jo underlig med sånn som står fremme på bordet.                                                 
Jeg er en liten fanatiker når det gjelder sånn "godt" jeg vil ha fremme, men sånn som jeg bare vil ha til pynt.(ps!ikke sånn som ritzkjeks).For en stund siden hadde jeg ei skål med pastelfargede sjokoladeegg stående fremme ,men disse gikk fort unna,noe måtte gjøres. Sprayet de med parfyme så ingen skulle spise de,men venninnene mine bare lo av meg og sa at jeg var Gal,og ja det er nå greit ,men de hadde jo andre kaffebrød til tilbud,dessuten tok hun ene å vasket egget slik at hun kunne spise det likevell.Da må jeg få lov til å si det er hun som er gal,eller hva lille venn.(du vet hvem du er).



De søte eggene her er  plassert tryggt i ett norgesglass på hytta(tihi!).

                                                                                                                                                             Klemz xtine
                                                     

1 kommentar:

  1. Heia vænnen! Nydelige egg både til å se på og smake på :D Sjokkis e aillti gåit, både uparfymert å parfymert :D Gla i deij! Stoor klem ak

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.