tirsdag 28. september 2010

Ny pute.Ønske om hobbyrom.

God morgen til alle der ute,nå skinner sola i vinduskarmen tralalala....
Har laget meg ett par nye puter,eller den ene er bare fikset på,endringer må til når man ikke blir fornøyd.
Legger også ut ett par bilder av spisetuebordet mitt,det er ett plain trehvittbord som er pusset opp.(tips til alle som ikke ønsker å kjøpe nytt).Det er her symaskinen stort sett blir stående,både når jeg syr og ikke.



 Det er ikke så greit ,når man ikke er så effektiv med muffinsbaking o.l. da blir det andre ting som blir lagt på stettfatet.Her nyputen og vesken i lik farge.
                           Her sitter jeg mye,både med hobbyene mine og kaffebesøk av venner.


Kan ikke si at det er så fint at den står fremme ,men nå er det nå en gang slik at hobbyrom har jeg ikke blitt velsignet med.Hvem vet? kanskje MacGyver har nå på gang.


                                                                                                 Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.