fredag 24. september 2010

Hvilken farge?

Har egentlig ingen lyst å vise frem mitt trasig brune soverom ,men trenger noen som kan si meg hvilken farge jeg skal ha på veggene.Det er nå sånn ekkel brun jeg trodde var fin for fem år siden,men som rett og slett er kvelende og må bort.Hadde i tankene å male soverommet lik fargen som kjøkkenet på hytta,blått er vell en rolig farge og den brune jeg har nå inneholder mye rødt .Så da vet jeg hvorfor jeg ikke får sove.Alt inne på¨mitt soverom er hvitt så det er egentlig bare og velge en farge,jeg er bare så usikker.Det er jo ikke favorittyrke mitt å male,skulle ønske jeg hadde søsteren min sin viljestyrke og pågangsmot.Når hun har bestemt seg for noe så bare gjør hun det. 

1 kommentar:

  1. Hvis jeg skulle malt soverommet nå, ville jeg gått for en lys gråfarge :)
    Rolig og behagelig farge på et rom man skal være avslappet på.
    Lykke til med fargevalget.

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.