onsdag 15. september 2010

Høst i bedet.

Når våren kom trodde jeg aldri at denne noen gang skulle blomstre,og det gjorde den heller ikke.Nå er det slik at denne vakre "New dawn" klatrerosen tror det nå er tid å springe ut.Vi har jo hatt en fin høst så den må jo bare komme,kanskje den vekser mer til neste år.
De blomstrene som holder seg lenge og lengre enn langt,de liker jeg.Stemorsblomster og "Erica", er fine blomster som du nyter lenge.Kjøpte stemorsblomstern i mai og nå er det september. Skulle vell ha tatt inn hortensian og lavendelplantene, men har ikke snøring om hvordan jeg overvintrer de.(Må vell spørre mamma). Jordbærplantene mine har ennå ikke fått ett eget bed ,så de er lite bær på men de som kommer er veldig gode. Håper de og blir bedre vekst på til neste år. Den grønne slitte kassen fant jeg nedi fjæra i brønnøysund ved mormors hus,måtte bare ha den.
                                                                                            Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.