mandag 18. oktober 2010

Utfordringen.

         Har  arvet ei gammel barnevogn av mormor i brønnøysund,den er slitt,mangler handtak,og er litt skakk men perfekt til mitt skakke hjem.Jeg gikk på skole der,bodde til henne og spurte først om jeg kunne ha den til bladkurv på mitt rom. Ingen problem sa mormor.Det var ingen som var interessert i vognen der den sto nedstøvet på loftet til mormor,men det var jeg og fikk den med meg hjem.Jippi.
Når det er jul har jeg to søte nisser i som svigermor har laget.Ellers i året er det alt fra pledd ,til Madelen sine dukker og bamser eller noe av xtineskrimskrams.

Mailegkaninen er ofte i vognen.




Nydelig dukke i nydelig vogn.

3 kommentarer:

  1. Vakker og slitt og med skikkelig sjel. Skjønner godt du ville ha den!

    SvarSlett
  2. Ååå, så vakker!!!! Takk for koselig besøk på bloggen min!! Heier på deg jeg også :O)

    SvarSlett
  3. Takk for hygglig hilsen, den hvite lille hylla er kjøpt på Indiska:)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.