onsdag 6. oktober 2010

"HAGEN-NÅ"

Disse har jeg jo vist før men må jo frem med de igjen når nib har om høsthager.
Har lagt til noen ekstrabilder etter at det ble litt mer oransje ute.Har en del løv å rake ihop,men det er jo akkurat begynnt å falle så jeg aventer til min MacGyver ser at dette går ikke lenger,hehe.

                                           Rognebæren har truffet plenen og mått knipse den dype grønnfargen sammen  med den rødoransje plagiaten.Så er det min spanske margaritt som synger på siste verset.
                                                     rosebusken min har ennå ikke kommet ut.
                       Stemorsblomstern står finere nå en noen gang,og vi er i oktober.Ikke nok med det jeg bor i nord,ja jeg bøyer meg i støvet til værgudene for det fine,rene høstværet vi har hatt. 

                      Blomkarsen er Madelen som har plantet ned ved siden av lekestuen sin.
Den lille planten i den hvite trillebåren er en jorbærplante som vi fikk mange gode bær av,
så til neste år skal jeg sette ned mange fler. Da blir det kanskje dessert på alle i familien. 

                         Selv om jeg ikke syns nå særlig om farger i interiør er det veldig fint ute.

Niklas har begynnt innsamlingen,mamma ønsker
lykke til lille venn.
 
                                                                                              Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.