onsdag 27. oktober 2010

Bohuskveld med Finn.

Jeg bukker,neier og takker for en flott kveld på bohus.På forhånd visste jeg jo at Finn var trivelig,det har jeg jo sett på god morgen norge ,men gud for en humor. Finn du er helt enorm.Jeg lo så jeg nesten pissa på meg.Storkoset meg hele kvelden,og fikk masse inspirasjon av dine fine,enkle dekorasjoner.Når jeg skriver enkle så mener jeg ei rose i vase.Her er noen bilder fra kvelden.Tror alle som ville fikk en snakk med Finn i kveld,veldig trivelig mann.


Så mye fint, og av så enkle ting.Gå på tur og plukk det du ser.























Takk for en fin kveld.
Klemz xtine.

2 kommentarer:

  1. Ja, han var fantaaaastisk :D

    www.toblirendeligtre.blogg.no

    SvarSlett
  2. åh, vilka fina glasögon snygging! kram Caroline

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.