fredag 1. oktober 2010

Hmmmm!

Hva gjør jeg med denne her?

Denne "boksen!" fikk jeg av noen snille naboer som skulle kaste den.Takker og bukker til dem,men hva gør jeg nå.Skal jeg bare ha den slik eller males denne? (hvit eller lys grå).

Denne stolen kjøpte jeg på bruktbutikken for 200 kr. Den er i fin stand,men stoffet er litt hardt så det måtte ett pledd og ett skinn til så ble den som ny. Det skal sies at det byttes stadig vekk ut ett pledd og en pute.Forandring fryder.

Vitrineskapet mittt er mørkebrunt og trenger ett løft.Tenker det blir hvitt ,men har vært innom tanken på lysegrønt. Samme farge som rammen på bilde under.Det er jo så svak grønn at det tror jeg kan bli fint.Det er jo bare å klæsje på hvitt etterpå.
 




















Klemz xtine.

3 kommentarer:

  1. Den kommodetingelingen du har fått av naboene hadde jeg mala hvit ;)
    Og med litt slitt stil :D (har lest at om man gnur avispapir når malingen er tørket, blir det naturlig slitt)

    Puss puss
    Marita
    www.tobliendeligtre.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg hadde å malet den

    men jeg hadde gått over med varmepistol og en skrape for og få den mer naturlige slitasjen frem.... det er bare og prøve seg forsiktig frem

    SvarSlett
  3. Aner ikke hva jeg hadde gjort med den "boksen". Men hvorfor male den hvit og shabbe den når den allerede er hvit og naturlig slitt? Men hva med å male den i en utradisjonell farge... og lage et blikkfang?
    Ønsker deg lykke til! For den "boksen" var virkelig spesiell og nydelig.

    Klem Madelén

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.