mandag 11. oktober 2010

Jippi! nytt blad i posten.

 I dag kom det nye boligpluss bladet i postkassen,hurra. Masse inspirasjon i dette herlige bladet.Kjære deg Helene" Norges vakreste hjem",du har det  rett og slett nydelig.
 Her på hjemmefronten min skjer det lite,har fått rammet inn litt familiebilder i de nye hjerterammene og ett kjærestebilde som er mitt favorittbilde av meg og McGyver.Vi holder foresten på og pusser opp pikerommet til Madelen.Har hatt teppegulv der og er rimelig lei av og ikke kunne vaske der ordentlig. Bilder kommer.
 
Nytt kunstverk av Niklas ble laget i helgen.
 Han har altså tegnet pappan sin,og mamma ble
 så glad i tegningen at dette må vi ha en fin ramme til.
Se så sjarmerende,jeg elsker sånne simple,men flotte
tegninger som  bare barn klarer å få frem.



Har fått meg nytt pledd,var på europris og  fikk mer til overs,hehe neida men fint var det ,199 kroner. Kveldskos foran dataskjermen med varmt  pledd,herlig.

                                           Klemz xtine.

3 kommentarer:

  1. Så lunt og koselig det var hjemme hos deg da :)
    Ønsker deg en flott uke! Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Ja, dette kunstverket fortjener en ramme! Det er utrolig artig med slike tøffe barnetegninger! :)

    SvarSlett
  3. Fant deg;)))her var det da kjempekoselig!
    vi blogges!!!

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.