fredag 7. oktober 2011

Malehelg på hytta.

Denne helgen blir det maling,maling og atter maling.
 Skal jeg få ei hvit hytte til vintern, så må jeg få øynene ut av interiørblad og bloggesider å gjøre noe selv.
Soverommet og gangen er ferdigmalet, så nå gjenstår kjøkken og stue. Det er bare jeg som kan noe for at det enda ikke er gjort. Macgyver er jo ikke gira på helt hvitt, så skal det gjøres blir det av meg.
Det kommer bilder på søndag, og jeg gleder meg til  å vise frem mitt hvite paradis. (he,he er ikke det press på meg så vet ikke jeg.)  Jeg er glad i hytteliv, og det er flott med trevegger men vår hytte er så liten.Da passer det nok best med hvite vegger. Nei gud nå angret jeg meg med den påstanden om at det blir ferdig til søndag, vi sier kanskje.Skal jo slappe av og( med godis thihi).
God helg.

                                                     
                                                                                               Klemz xtine.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med maling i helgen! Kjedelig jobb, men resultatet er verdt det :)

    Ha en fin helg.

    Klem, Christel

    SvarSlett
  2. Det blir helt sikkert kjempefint!!! Lykke til me maling og koz dåkke på fjellet.

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.