mandag 26. september 2011

Scrappehelg.

JIPPI SÅ GØY.
                                  I helgen har det vært scrappening i mosjøen og det var kjempegøy.
                                    Takk til alle som ga meg inspirasjon og lærte meg nye ting,
                                og spesiellt takk til Beate som fikk meg med når gløden min ikke var på topp.
     Prøvde meg litt på tegning når jeg kom hjem,men det trengs litt øving til.(Hanne Evjen).
    Disse boksene er brettet av papir og pefekt til gavekort o.l . Hurtigkurs til Marte (takk).


                                                             

                                                                                                      Klemz xtine.

2 kommentarer:

  1. Så fint at du koste deg. Flotte sider har du laget også.

    SvarSlett
  2. herligt! Akkurat den inspirasjonen jeg trengte for å ta fatt på bildehaugen!

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.