tirsdag 18. oktober 2011

Nyhet i krimskramshuset.

Juletilda.
Tenk at jeg har sydd denne, ja ett mirakel har skjedd.
Er veldig glad at ingen ser alle skvankene på julefrøkenen .
Å jeg gleder meg så til jul, tenk om jeg kunne ha
gledet meg like mye til bursdagen min .
Blir 30 år 4 nov, og jeg tror det er den verste alderen, eller hva?
Jaja jeg er frisk mesteparten av tiden så det kunne jo så absolutt vært verre. Jeg har jo så mange gleder i livet.
 Ett bilde av gumors nissejente fra i fjor.
Glad i deg lille Tora.

                                                                               
                                           Klemz xtine.

3 kommentarer:

  1. Fin tilda! Og så søt jente i julerødt.

    SvarSlett
  2. Heihei, for en fin blogg du har;)
    Og en søt Juletilda, er de ikke morsomme og lage (mye pirk da, men...)

    Og fylle 30 er det BESTE jeg har gjort, så bare gled deg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så søt Tilda, jeg har hatt planer leeengeee om å prøve å lage en, men har bare blitt med tanken, ser så vanskelig ut.

    Gled deg til å fylle 30 det er nå det starter.
    Klem Åse

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.