mandag 24. oktober 2011

Girltrip.

I helgen har jeg vært på jentetur i trondheim , og det er fantastisk hvor mye flott man ser . Det er jo butikker  der man ikke har hjemme , åsså blir man så utrolig rik på slike turer (tror man).
Da er det knekkebrød å vann når man kommer hjem , så får man jo diett i samme slengen.
Ja livet er hardt for en shopper, det er jo heldigvis ikke hver helg (det tror jeg "MacGyver" er glad for)  han måtte jo overføre litt EKSTRA ett par ganger ,  jaja.
Har iallefall kost meg masse, så takk til dere Christina og Berit.



  SØSTRENE GRENE.
Så mye fint å kjøpe på denne butikken, og så enormt fine priser .
Her tipser jeg alle til å titte innom http://www.grenes.dk/
Nye kopper i en nydelig mintgrønn farge , 
og de passer perfekt sammen med de jeg har fra før. Jippirop fra koppegale krimskramsfrøken.

1 kommentar:

  1. wow så masse flott, skal si du har handla, de reinsdyra er jo såå søte.

    Ha en strålende dag
    Klem Åse

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.