mandag 21. mai 2012

Stilforvirring.

Romantikken består.
For en stund siden la jeg ut noen bilder av en ny duk og litt svart fancy stil, men gidamei den forlot meg ganske fort. Det er ikke så lett å beholde sin egen stil når man besøker venner som har det flott hjemme, og når man sitter å surfer i blogglandia.
Nå er det nå slik at krimskramsfrøkenen beholder sin romantiske stil og håper at jeg ikke blir hekta på noe
sterke farger i disse sommertider som kommer. Tiden vil vise, men romantikken vil nok bestå.



Nede i gangen er det en tråd som hjelper meg hver dag. Jeg vet ikke hvor mange solbriller jeg har rotet bort. Jeg legger de fra meg overalt så hvis noen av dere venninner finner noen ekstra hjemme hos dere, kan jeg garantert si det er krimskramsfrøkenen sine.




Elsker stearinlys og tenner de både vår, sommer, høst og vinter.
Ha en fabelaktig dag alle sammen.

                                                                           Klemz xtine.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.