onsdag 2. mai 2012

Motlys.

Ta bilde i motlys er ikke noe jeg har teket på, men måtte legge ut min fine by jeg bor i.
Melder meg på konkuransen til http://www.oyeblikk.net/ . Gå inn å se og meld deg på.

 Er i dag hjemme med minikrims som er dårlig i magen. Er jo gjerne ett slit å være hjemme med sykt barn, men minikirms er så stor blitt at her er det rolig og bare kos. Stearinlys og ny lysestake i betong.
Kjøpte meg heidy betong og støpte i melkekatong. Enda ett tips fra min gode venninne Beate.

Klemz xtine.

3 kommentarer:

  1. Så fint!
    Tusen takk for ditt bidrag :)

    PS: For at ditt bidrag skal bli godkjent må innlegget kun inneholde ett bilde (i tillegg til logoen).

    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :)
    God bedring til gutten. Her er også 12-åringen hjemme. la meg si det slik--> han er en mann *sukk* ;)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.