onsdag 16. mai 2012

Lattekopp jakten.

Snart 17.mai og nå bør alt være klappet og klart.
I år skal McGyver ha bunad og er så vakker i den, siden jeg fikk bunad i fjor blir hele krimskramshuset bunadskledd i år. Håper nordlandsbunaden stikker av med seieren i tv2 kåring.
Er veldig fornøyd med solen som skinner i dag og håper den dukker opp i morgen også.
Akkurat nå ønsker jeg meg ett par lattekopper som heter Ingrid beige, men de er utgått og spørsmålet er .
Hvem,hva, hvor? Er det noen muligheter. Kan noen hjelpe meg?
Har blitt så fine sammen med de jeg har fra før, tihi!
Kan jo hende noen har lyst å selge meg noen brukte for litt god pris.
Lykke til sier jeg nå til meg selv.

Klemz xtine.

2 kommentarer:

  1. Kan dessverre ikke hjelpe deg med lattekoppen.
    Men en gang jeg manglet deler til et servise la jeg ut en annonse på "ønskes kjøpt" på Finn.no. Fikk stor respons. Kanskje det kan hjelpe deg også om du ikke får noe hjelp på bloggen :)

    SvarSlett
  2. Lykke til i koppejakten, ordner seg sikkert!
    Klem og fin 17.mai

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.