fredag 23. september 2011

Ha en fin dag.

I dag er det kåring av norges vakreste hjem,jøss det er mange fine hjem.
Folk er så kreative at jeg blir målløs.
Jeg starter helgen med hvite roser,og de er kjøpt
til meg fra meg(sånn er det bare).
Nevnte dette til "Macgyver" at jeg kanskje kunne fått blomster av han
av og til! Det jeg fikk høre var at da ble det bare feil lukt og feil farge.Hva!!
Jeg er da ikke kresen,men jeg liker ikke rød ildtopp o.l.
Skulle vell egentlig tro etter 13 år at han visste hva jeg likte og ikke,eller?
Tiendebyttehelg i mosjøen.
Må vell ta en tur til byen å se om det ikke dukker opp en skatt eller to.


                                                                                      klemz xtine.

1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Så flott settekasse du har laget :)
    Ja er det ikke mange utrolig flinke mennesker som man finner her i blogglandia , moro å få så mange flott tips. Håper du finner noe spennende i helgen da.
    ønsker deg en flott fredag
    klem fra Anita S

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.