torsdag 17. november 2011

Hvem er jeg?

Denne konkuransen vil jeg være med på.http://www.oyeblikk.net/
Jeg heter Kristine og er ei urokråke som samler på alt og ingenting.
Samboer med en herlig kar ved kallenavn MacGyver.
To englebarn har jeg, Madelen og Niklas.
Jeg er en glad og positiv person, men
med et sinne som ikke kan temmes av alle.
Jeg er en person som tror på fred i verden, og er nok litt
naiv, men ønsker å tro det er noe godt i alle personer.
Interiør,musikk,forming og familie det er livet.
Motto: Ta livet som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev.
Klemz xtine.

6 kommentarer:

  1. Et flott bilde :)

    Tusen takk for ditt bidrag!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  2. Nydelikt bilde..

    Lykke til i konkurransen!

    Britt...

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Jeg deltar også på øyebliks utfordring denne måneden og måtte selvfølgelig inn å titte på ditt bidrag.

    fint bilde!

    klem

    SvarSlett
  4. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett
  5. Flott bilde som gjorde seg godt i den litt "gammeldagse" stilen. Herlig! :)

    Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett
  6. <3 Love you <3 fine goe vænnen, gu`mor å bæste nabon vårres :D
    - AK og Ylva -

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.