onsdag 16. november 2011

Blir det lilla i stuen deres nå?

Nå er tiden snart inne for å ta frem adventspynt og svibler.
 Skal jeg ha lilla? eller skal jeg kjøre en hvit advent?
Det blir nok en god blanding vil jeg tro, er jo glad i begge deler. 
MacGyver er også hypp på lilla for det er jo tradisjonell advent.
Man må jo ikke tulle med det man er vant til å ha hjemmefra.(selv om det er 15 år siden.)
Jeg er vell kanskje ikke nå bedre selv, som gjemmer på alt brukt og gammelt.

Komprimi er noe vi inngår en del hjemme i krimskramshuset. Som den gangen vi skulle kjøpe hus,  og jeg skulle ha en gitar på stueveggen. Jeg som kommer fra en musikalsk familie så ikke på dette som rart,men der gikk altså grensen. GITAR! Kommer ikke på tale. Så da var komprimiet: ok ingen gitar ,men da bestemmer jeg resten, hehe. Det er jo kjekt å ha en som bryr seg om hvordan han har det rundt seg ,men det for da være grenser. Men oki det blir lilla advent.



Nå er det gått så mange år siden vi kjøpte huset så nå er gitaren kommet på veggen.
Men det er jo på rommet til Nikkiboy.


Klemz xtine.
 

5 kommentarer:

  1. Koselige bilder! Så flott med kremmerhuset og svibelen sammen. :)

    SvarSlett
  2. Hei, trodde du hadde bloggeferie, men så ser jeg jo at det er jeg som har det;))) klem

    SvarSlett
  3. Både lilla og hvit advent er nydelig, men jeg må liksom ha litt lilla hvert år...Herlige juletrær du viser frem!! Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  4. Hallais.
    Flotte bilder og definitivt lilla advent ja!
    Klem fra sør

    SvarSlett
  5. Ja enig med deg det blir lilla.
    Koselig med klem fra sør
    klem tebake.

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.