søndag 1. mai 2011

Hvem er jeg?

Når man skal velge sin stil er jo gjerne målet å være seg selv,og ingen andres kopi."Min stil", vil man gjerne si,akkurat som om man har noe som ingen andre har.Er det vanskelig og velge stil?det er jo mye stilige og ulike interiørstiler.Det er jo råkult med retro,elegant med minimalismen,men det er jo ikke meg.Så hvor havner jeg og min stil?

-Hvitt/krem    -Avslappende romantikk.
-Hvitt/rått       -Rækved mix med brukt
-Hvitt/pastell   -Søtt og prikkete


Jeg er utrolig glad i kremet stil ,det skal også være en brytning av nytt og gammelt.
Pastellfarger er også en must i hjemmet,puter,kopper,lys o.l.





Tradisjonell er  jeg iallefall. Det skal være rødt når det er jul,gult i påsken,og gjerne pynt som ett par eldre generasjoner har hatt. Det er lett og finne sin egen stil,men du må ha tro på den og være åpen for å forandre litt på den .Du trenger selvfølgelig ikke endre stilen din med en gang det kommer noe nytt, behold kjernen og forny i ny og ne.Jeg blir aldri en minimalist ,selv om jeg til tider pakker bort stæsj for å ha mindre.Krimskramshuset forblir krimskramshuset.
Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.