lørdag 28. mai 2011

God helg til alle.

Det er lørdag og min favorittdag.
Jeg er jo den største godisknaskeren som finns,men på lørdager er det ingen som reagerer på det.
Da unner de fleste andre seg også noe ekstra.McGyver synes ikke nå særlig om denne jarvingen min ,men hvordan i all verden skal jeg klare å slutte.Tror jeg FAKTISK bare er en sånn person.
Elsker lakris og meksikansk potetgull, i tilegg må jeg ha et interiørblad så er lørdagen komplett.
Er det ikke veldig greit at vi alle er forskjellige? joda! (sier jeg til meg selv),det er supert .



I helgen passer vi den herlige nevøen vår Mikal,og det er en fryd.
Snille barn er tantes favoritt,hehe.



      Niklas og Mikal koser seg med popkorn i kremmerhus. 




                                                                                                 Klemz xtine.

1 kommentar:

Blir kjempeglad for komentarer.