fredag 20. april 2012

Våren er helt fantastisk.



Så deilig det er med vår,ny blomster i kjøkkenvinduet og flotte nye rosa lattekopper står og skinner om
kapp med min herlige nespressomaskin. Jeg tror jeg våkner opp av dvale når solen kommer frem.
Smiler til verden og får mange smil igjen.
Å så koselig akkurat nå når jeg sitter her å blogger kommer min herlige venninne med en helt fantastisk
flott hortensia i gave til meg helt uten grunn. Slike venner vokser ikke på trær.
Tusen tusen takk.(denne er til deg Anne Kari.)
Roser er røde,
fioler er blå.
Druer er søte,
du er likeså.

 


                                                                                               Klemz xtine.

1 kommentar:

  1. Mæ ønske om ei knakanes go hælg t gullie vænninno, gu'mor t mi prinsæssæ å bæste nabon min. Maaaange gruinnæ t at du, kjære, sku få ein litn blåmst. Ei sånn eineståanes flått JEINTÆ såm du e, spruddlanes bli å positiv, sjøl om ikke aille dagæ e like go, love you <3 Pluttseli knakkar jag på din dørr, må jo kåm å sjå på di fine latte kåppan dine ;) takk før dikte :))) *smask* AK

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.