torsdag 16. februar 2012

Nye spisebrikker.

Fikk noen nydelige papir fra ei god venninne. Tenkte disse må jeg ha fremme noen sted.
Samtidig som denne gaven plomset i fanget mitt, har jeg lett etter litt fargerike spisebrikker.
Fant ingen jeg likte, derfor lagde meg helt perfekte med disse fine papirene jeg fikk.
 Det er litt vanskelig og se, men det ble rålekkert..
Nå ble det vår på kjøkkenet ,selv om det bare er februar.
 Perleblomster er også kommet i hus.

 Nystolen fra home&cottage ble praktfull i mitt lune hjem.
Her skal mange timer med interiørblad nytes.
Ha en fin torsdagkveld, nå skal jeg til ei venninne på jentekveld.
Klemz xtine.

1 kommentar:

  1. Kjekt å sette sitt eget preg...på bla spisebrikker,de var søte!! :-)
    Stolen var kjempefin!!
    klm ingrid l

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.