søndag 6. mars 2011

Fastelavenshelg

Der var helgen over,skal si den gikk fort.
Var fast bestemt på at de nye lattekoppene fra green gate
 ikke var noe for meg har lissom ikke vært så blå,men da jeg så de strålte "hytta mi"
 måtte jeg bare kjøpe de ,og ta de med oppover.
Har også kjøpt meg noen rålekre knekter jeg skal henge mellom gangen og kjøkkenet,
så det blir bra når alt rundt blir hvitt.Det er sinnsykt mye å male
 så jeg begynner å se mørkt på det, for alle andre blir jo ferdige med en gang.

             Alt kommer jo bedre frem når bakgrunnen er hvit.Hytta er jo egentlig ikke vår,vi leier jo bare av svigersan så jeg får vell spørre de før alt blir hvitt.




                                                                                           Klemz xtine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for komentarer.