søndag 27. februar 2011

Ha en fin søndag.

 God morgen der ute, her er det en herlig dag med 4 plussgrader og opphold.
 I dag tror jeg det blir utetid med prinsen siden prinsessen er syk.
Dessuten regner jeg med at min kjære Macgyver skal sitte med lynlim i gostolen og se VM.
Har vell ingen grunn til å irritere meg over han for jeg ser gjerne på jeg og ,men er ikke fanatisk.
Må skryte litt av Macgyver han har snuset general løs halve livet,men har nå ikke snuset siden nyttårsaften.
Det hadde jeg aldri trodd han skulle klare, men gud så deilig det er
at man slipper å sjekke overleppa før hver gang man vil ha en liten suss(ps! jeg er litt sussete).
Det som er det nye i krimskramshuset er tyggis og halsdrops, vi samler siden min
 pensjonerte snusmumrik må ha noe i munnen når han har lyst på snus.
Bedre en snus. 



Fikk inspirasjon til og lage påskeeggene mine litt finere av adalesverden.blogspot.com/ takk for ett bra tips.
Når jeg skulle lage disse brukte jeg noen mailegservietter jeg fikk av ei god venninne.



                                                                Klemz xtine.

1 kommentar:

  1. Så koselige påskeegg du har laget. Og den harefrøkena i stolen var bare så søt

    SvarSlett

Blir kjempeglad for komentarer.